tiistai 9. helmikuuta 2010

Talvimaisemaa ja keväisiä kortteja


Nyt oli aivan pakko tallentaa tämä
viime talvina harvoin, ainakin täällä Satakunnassa,
nähty ilmiö:
luminen maisema.
Tuntuu, että lumen tulo ei lopu
olleskaan ja alkaa kinokset
olla jo niin korkeita, ettei jaksa
kohta kolalla heittää lunta päälle.





Tuo möykky tuossa on pöytäkuusi :)
Ja jälleen on pakkanen muuten kiristänyt otettaan.


Olen saanut tehtyä jo tämän
vuoden ystävänpäiväkortit ja ne on kuorissaan
valmiina postin kuljettamiksi ystäville.
Niinpä käänsinkin jo katseeni Pääsiäiseen
ja olikin kiva tehdä pirteitä kevään väreissä
olevia kortteja.
Tosin niitä 40 v-korttejakin pitäisi
vielä tehdä lisää...


Tällä kerralla kortit syntyivät tyyliin, jota
tuli käytettyä aikaan ennen leimailun.








Vihreä, pirtsakka taustapaperi on
Tiimarista ja kun sain tämän paperin
käsiini, tiesin heti mihin sen käytän.
Ääriviivamunat olen ostanut jo aikoja
sitten, mutta käyttö tuli siihen mihin niitä suunnittelinkin.
Tuon "korin" leikkasin verkko ääriviivatarra-arkista
ja reunustin sekä tein kahvan reuna tarrasta.
Nää nyt on vaan tämmösiä...

5 kommenttia:

  1. Hei kamu! Tulinpa iloiselle mielelle, kun näin nuo pääsiäiskortit... Mielikuvissani alkoivat räystäät tippua ja rairuoho orastaa :DDD Ihanan pirteitä. Terveisiä muuten Imatralta!

    VastaaPoista
  2. Kauniita kortteja! Niinpä,tehtiin sitä kortteja ennen kun oli leimasimista kuultukaan;)

    VastaaPoista
  3. Apris hei! Osaisitko auttaa minua... Minä olen lukijaksesi laittanut itseni, mutta miksi minun nimi ei näy vaan mun sähköpostiosoite...Kaikilla muilla näkyy siinä nimi. Yritin laittaa kuvankin ja se onnistui (sitten poistin sen), mutta miksi nimi näkyy oikein vain mun omalla tilillä, mutta ei muiden lukijoissa...Mitä olen tehnyt väärin?

    VastaaPoista
  4. Pirtsakoita pääsiäiskortteja ole tehnyt. Jännä ja niin erilainen tuo korijuttu ;-)

    VastaaPoista
  5. Ihania iloisia pääsiäiskortteja! Tosi mageita!! =)

    VastaaPoista